بررسی QUOTEX - بررسی اجمالی ، ورود و قیمت گذاری
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

سرمایه گذاری های مالی قادر به به دست آوردن سودهای بزرگ یا خسارات بزرگی هستند. بنابراین مهم است که بدانید کجا سرمایه گذاری کنید و آیا این یک کارگزار قابل اعتماد ، چه بصورت آنلاین و چه آفلاین است. یکی از این نوع کارگزاران آنلاین QUOTEX است ، جایی که می توانید سرمایه گذاری و تجارت کنید.

اما با وجود هر بستر تجارت آنلاین یا سرمایه گذاری ، بسیار مهم است که بدانید قانونی است یا فقط یک کلاهبرداری. امروز می خواهیم جواب را پیدا کنیم ، خواه کاملاً قانونی باشد یا فقط یک کلاهبرداری.

QUOTEX: درک پلتفرم

Quotex: Understanding the Platform

QUOTEX یک کارگزار دیجیتالی است که به شما در سرمایه گذاری و تجارت آنلاین در بیش از 100 بازار کمک می کند. این سکوی آنلاین در سال 2020 تاسیس شد و متعلق به Maxbit LLC است. این یک کارگزار آنلاین خارج از ساحل است که به انواع مشتری های آنلاین توجه می کند.

این پلتفرم آنلاین برای استفاده از دسک تاپ و موبایل در دسترس است. این پلتفرم عملیاتی است و خدمات خود را به بیش از 20 کشور ارائه می دهد. حتی اگر ویژگی های اولیه برای QUITEX به عنوان یک بستر سرمایه گذاری چشمگیر باشد ، سوال از مشروعیت آن هنوز هم است.

گزینه های دودویی کارگزار قوت
سایت اینترنتی https://qxbroker. com
رسانه های اجتماعی فیس بوک ، یوتیوب ، اینستاگرام ، توییتر
دفتر مرکزی سوئیت 1 ، طبقه دوم ، خانه صدا و بینایی ، خیابان فرانسیس راشل ، ویکتوریا ، ماهه ، سیشل.
انواع پشتیبانی ایمیل: [ایمیل محافظت شده] فرم بازخورد در سایت. بلیط های موجود در مرکز کمک به کابینت شخصی من ، فیس بوک ، توییتر ، اینستاگرام.

QUOTEX: حقایق و مقررات

Quotex: Facts & Regulation

قبل از سرمایه گذاری از طریق برنامه QUOTEX ، حقایق و مقررات خاصی وجود دارد که باید درباره آنها بدانید.

مقررات IFMRRC (مرکز تنظیم روابط بین المللی بازار مالی)
حداقل سپرده 10 دلار
محدودیت عقب نشینی بدون محدودیت
حداکثر مبلغ تجارت $1
حداقل مبلغ تجارت 1000 دلار
حساب آزمایشی رایگان و نامحدود
جایزه تا 100 ٪ +
بازده تا 95 ٪ +
دارایی های 100 + فارکس ، سهام ، کالاها ، شاخص ها
روش های پرداخت کارت های اعتباری ، کیف پول الکترونیکی ، بانکداری آنلاین ، ارزهای رمزنگاری شده
هزینه هزینه اضافی ندارد
حمایت کردن چت و ایمیل 24/7
زبان ها انگلیسی ، اسپانیایی ، پرتغالی ، اوکراینی ، روسی و آلمانی و غیره

نقل قول ها یک بستر تجاری ایمن و سرمایه گذاری است که کاملاً ایمن است. آیین نامه FMRC که دریافت کرده است یک مقام رسمی مالی نیست. این در واقع یک نهاد نظارتی مستقل و بین المللی است. با وجود همه اینها ، در واقع به نظر می رسد که QUOTEX یک کارگزار ایمن و قانونی برای سرمایه گذاری است.

این اقدامات امنیتی زیادی را ارائه می دهد ، مانند

  • بدن نظارتی FMRRC.
  • شماره رسمی این شرکت 226716 است.
  • این یک بستر امن و ایمن برای سرمایه گذاری و تجارت است.
  • این یک فرآیند تأیید 2 مرحله ای را ارائه می دهد.
  • روش های پرداخت ایمن و ایمن است.

نقل قول ها: پیشنهادات و شرایط تجاری

Quotes: Trading Offers And Conditions

تکنیک های معاملات QUOTEX در مقایسه با سایر سیستم عامل های تجارت و سرمایه گذاری بسیار ساده است. پیش بینی حرکت پول قبل از پایان زمان آسان است.

وقتی صحبت از پیشنهادات ارائه شده توسط QUOTEX ارائه می شود.

  • حداقل مبلغ سپرده ای که Quotex می خواهد 10 دلار است.
  • حداقل مبلغ معاملات حدود 1 دلار است.
  • عملکرد هر تجارت حدود 95 ٪+است.
  • پاداش دریافتی از اینجا 100 ٪ است.
  • زمان انقضا برای هر تجارت می تواند جایی بین 60 ثانیه تا 4 ساعت باشد.

چگونه می توان حساب معاملاتی خود را با QUOTEX باز کرد

How To Open Your Trading Account With Quotex

برای باز کردن یک حساب ورود به سیستم QUOTEX ، باید با شناسه ایمیل معتبر و یک رمز عبور قوی روی این سیستم عامل ثبت نام کنید. پس از ثبت نام ، شما باید یک تأیید دو مرحله ای را دنبال کنید.

اگر در حال برداشت یا حتی واریز پول زیادی هستید ، ممکن است از شما خواسته شود کارت شناسایی معتبر خود را بارگذاری کنید.

انواع حساب های QUOTEX:

  1. حساب استاندارد
  2. حساب طرفدار
  3. حساب VIP

حساب نسخه ی نمایشی QUOTEX

اگر در مورد افتتاح یک حساب معاملاتی QUOTEX جدی هستید و یک مبتدی هستید ، بهترین کار در اینجا تمرین ابتدا در یک حساب نسخه ی نمایشی است. این برای تمرین عالی است.

با استفاده از این حساب عملی ، شما قادر به کسب دانش هایی هستید که برای تجارت و سرمایه گذاری بهتر بسیار لازم است. با حساب نسخه ی نمایشی رایگان ، به شما 10،000 دلار پول جعلی داده می شود تا در مورد تجارت تجارت آنلاین بیاموزید.

ورود به سیستم

فرآیند ورود به سیستم QUOTEX نسبتاً آسان و ساده و با تأیید دو مرحله ای بسیار ایمن است. برای ورود به سیستم ، باید یک شناسه ایمیل مناسب و یک رمز عبور قوی داشته باشید. این نشان می دهد که این برنامه در مورد امنیت آن کاملاً جدی است.

تأیید حساب

روند تأیید حساب کاملاً گسترده و سخت است. پس از ایجاد یک حساب کاربری ، آنها به شما نیاز دارند که برای تعیین مشروعیت خود ، چند سند مهم را بارگذاری کنید.

  1. فتوکپی از صفحه اول گذرنامه شما.
  2. یک سلفی مناسب برای شناسایی.
  3. یک اثبات مسکونی

QUOTEX: آیا این قانونی است یا کلاهبرداری؟

Quotex: Is It Legit Or A Scam?

آیا به جرات می توان گفت که پس از تجزیه و تحلیل صحیح پلتفرم و ویژگی ها ، می توانم بگویم که QUOTEX قطعاً یک برنامه تجارت و سرمایه گذاری قانونی است. در حین تحقیق بیشتر در مورد این برنامه ، من به بررسی های Quotex افتادم. و به سختی هیچ اظهار نظری منفی در مورد این برنامه وجود نداشت.

این برای هر بستر تجاری بسیار عالی است زیرا هرگز اتفاق نمی افتد. اما بعد از اینکه خودم آن را امتحان کردم ، با اطمینان می توانم بگویم که شما واقعاً می توانید با استفاده از آن درآمد کسب کنید ، و هیچ هزینه اضافی نیز وجود ندارد. و بعداً ، سیستم عقب نشینی بسیار آسان و سریع بود.

سوالات متداول (سؤالات متداول):

بنابراین اکنون که شما مشروعیت برنامه معاملاتی را می دانید ، اگر سؤال دیگری دارید ، در اینجا همان چیزی است که دیگران خواسته اند.

QUOTEX یک پلت فرم تجاری و سرمایه گذاری 100 ٪ قانونی است و از اکثر روش ها نسبت به سیستم عامل های رقیب خود بهتر است. کل فرآیند تجارت از طریق این پلتفرم بسیار آسان است.

این که آیا شما واریز می کنید یا پول خود را پس می گیرید ، این روند کاملاً سریعتر و بدون ساختار هزینه اضافی است.

سود توسط QUOTEX و از طرف شما محاسبه می شود. عملکرد در واقع به عنوان درصد از مقدار تولید شده محاسبه می شود. درصد با ارزش تغییر نمی کند.

چند فرآیند سپرده و برداشت خاص وجود دارد و اگر از آن فرآیندها استفاده می کنید ، فرآیند سپرده و برداشت آسان تر می شود. برای تکمیل روند برداشت حدود 1 تا حدود 5 روز طول می کشد. بسته به میزان برداشت ، ممکن است شما را ملزم به اثبات شناسایی کنید.

بسته بندی!

پس از تجزیه و تحلیل برنامه QUOTEX و تجزیه و تحلیل سایر بررسی ها. سرانجام می توانم نتیجه بگیرم که این پلتفرم کاملاً مشروعیت دارد و یک بستر قابل اعتماد برای شما برای سرمایه گذاری و شروع تجارت به صورت آنلاین و بدون هیچ مشکلی است.

این پلتفرم کاملاً ایمن است و قبل از اینکه به شما امکان سرمایه گذاری در اینجا را بدهد ، یک چک شناسایی مناسب دارد. بنابراین لازم نیست که در مورد هر کلاهبرداری در اینجا در سکوی QUOTEX نگران باشید.

همچنین بخوانید:

در خبرنامه ما ثبت نام کنید

هر هفته در مورد پیشنهادات اختصاصی مطلع شوید!

Nabamita Sinha دوست دارد در مورد سبک زندگی و فرهنگ پاپ بنویسد. در اوقات فراغت ، او عاشق تماشای فیلم و سریال های تلویزیونی و آزمایش با غذا است. مباحث طاقچه مورد علاقه او مد ، سبک زندگی ، مسافرت و محتوای شایعات است. سبک نوشتن او خلاق و عجیب است.




:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: